outspoken

My photo
Manila, NCR, Philippines
I’m usually an optimistic person. I have lots of friend not just that I can blink my eye with but I can definitely called as 'real' and I ahve the most extraordinary family that with them I general enjoy life to the fullest. sometimes, I need a break just like a sun needs to set every once and a while :) I can be quite bubbly and sometimes I can be a problem for you. mostly, I feel like I don't know who really I am like in one week I could be very hyper and happy and the next week I am slow and depressed. In short ‘moody’. I’m very self-conscious; I worry about what other people think about me. I have a very innocent and energetic spirit, I’m always on the go and full of curiosity and vibrancy, though immature at times. Most of the time I think positively even though deeply in my heart I still doubt, I have a never-ending journey to find my purpose in life. I have a creative and thoughtful mind which enhances my chosen and natural talents. And I feel deeply and passionately about everything that I do. Amen.

Take Note:

Apr 10, 2009

Ikaw Lamang





lyrics by "Cass03"





Narito na ang araw na pinakahihintay ko

na sabihin sayo ang sinisigaw ng puso ko
sa harap ng maykapal ipinapangako sayo
ikaw lang ang mamahalin dito sa ibabaw ng mundo

tanggapin mo na buo't hawakan ang aking kamay
sa timog man kanluran tayo'y maglalakbay
sinisiguro ko na di tayo magkakahiwalay
nakakapit ng mahigpit ang puso nating nakaakay

chorus:
ikaw at ako walang malay na nagka kilala
tayong dalawa'y pinagtagpo upang magsama
pagkapiling kita gumagaan ang nadarama
ikaw lamang, ikaw lamang ang nag iisa

pag gising sa umaga, ikaw ang nais kasama
sa pagmulat ng mata, ikaw ang nais makita
pag sapit ng gabi, ikaw ang gustong katabi
sa pagtulog mong mahimbing ang nais ko'y manalangin

ngayong ika'y akin, ika'y laging iintindihin
aalagaan ka't di magsasawang ika'y ibigin
guni-guning naririnig ay tinig mong kay lambing
'wag sanang mahipan ng nagmamasid na hangin

bridge:
ang awitin na ito'y inaalay ko sayo
na sinulat ko lamang ng ilang minuto
katulad nang aking pagmamahal ko sayo
sa ilang minuto, ikaw lagi ang nais ko

repeat chorus 2x
ikaw lamang, ikaw lamang ang nag iisa


No comments: